Normalde bilgileri alsalar bile giriş yapamazlar ki e posta şifreden sonra telefona SMS geliyor onu nasıl hallediyorlar
Coin transferinde mail ve tekrar SMS istiyor adamlar bunları nasıl hallediyorki
Bilemiyorum. Parayi cekemezler benim adim olmadan. Borsa icinde islem.yaparlar. ilemi 0.00001 ile gorderirlerse o an yuksek alim yapip cekerler.