Zyklon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar kişi yanılmış olamaz?
Dalga geçmek için mi yorum yazdınız hocam ?

Mesela iki ayda bir iki tane davetiyem oluyor.Kendime böyle hesaplar açayim.Biraz takılıp piyasa yapayım.Birgün bir güzel bir kampanya bulup kaçtane enayi tokatlarsam artık.Vurgunu yapıp kaçayım.Nasıl olsa tokatladığım kişiler yanılmış olabilirler değil mi?