Forum da 500den fazla konum var. 100 den fazla ticaretim ve binlerce mesajım var. Daha 1 moderatörün artistlik yaptığını görmedim. Gördüğüm kadarıyla adamlar hak edene hakkını veriyor. Şimdi senin 10 ticaret puanın bile yok forumda doğru düzgün vakit geçirmemişsin. Neye göre bu yorumları yapıp sorguluyorsun anlamıyorum.