5 hesapla katıldık hocam bizde.Kendisi dün iki hrsapta sorun olduğunu bugün akşam 17.00 den sonra ücretleri göndereceğini söyledi.Bu yaptığı yakışık almadı.Biz burada 5 TL bile kimsenin hakkına girmemeye uğraşıyoruz.