Daha dün gece dizibox dan izlemiştim. Bugün neredeyse tüm siteler telif yemiş. Tabi 4.sezonu farklı ülkelerde bu kadar uzun bölüm süreleri ile çekince dizinin bütçesi haliyle artmıştır. Bide netflix son zamanlardaki değer kaybından dolayı artık teliflere abanıyor. Bu yüzden bir süre parayı çıkarmaları lazım sonra tekrar yükler bizimkiler.