ifade sonrası savcılık (bu ifadene göre) davaya dönmesi için sevkeder orada da durumun göz önünde bulundurularak bir eksik yoksa arabuluculuğa gönderilirsiniz.
tabi 150 tl + faizi + avukat masrafı ile baya bir artar size canlarının istediği rakamı söylerler. işinize gelirse orada ödeme yapar bitirirsiniz yok kabul etmezseniz dava devam eder sonucunda karar ne cıkarsa ona göre üst mahkeme veya infaz gibi seçenekler ile ilerlersiniz.
-----
not:
bu kadar düşük bir miktar için şu yaşadıklarınızı gözden geçirin bence tanıyorsanız arkadaşı hemen ödemeyi yapıp özür dileyin avukat vs. devreye girmeden bitirin işi derim (kişisel tavsiyem)