Morfinafk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok doğru hocamm sırf onun için zaaten 3 okul falan toplanıcak .d olurça çok iyi olur yaa
Bende seninle aynı yaştayım, çok havalı bir şeymiş gibi geliyor amaaa şaka şaka cidden öyle bulursan fena eğlenirsin. Youtube'da şey videoları var "motorla okula gitmek" diye onları izle fena gaza gelirsin.