bende bu sıralar evden çalıştığım için yani bi 6 ay oldu kilo aldık ister istemez. hep pc başında devam ediyoruz. mesai saatleri sırasında da hadi dışarı çık olmuyor. bunu alıp yaptığınız ekstra bir şey varmıdır?
Yok valla üstad. Bir iki yürüyüş yaptım ama vakit olmayınca kaldı. Ona rağmen verdiriyo. Benim validede kullanıyor şuan 4 kiloda ondan gitmiş