Anglo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok da güzel çalışmalar.
Katılmama sebebinizi tahmin edebiliyorum fakat öyle kategoriye küsmeye gerek yok.
Güzel yarışmalar da var. Ben de her zaman 2. plana bırakarak yarışmalara katılmaya çalışırım.
Ne olaylar yaşadık, yine küsmedik

Şahsen, meslektaşınız olarak çekişmeli, hakkın yenilmediği yarışmalarda buluşmak üzere
Teşekkürler fakat o tahmin ettiğiniz şey 2. hatta 3. planda kalıyor bugün bir çok yarışma konusu ve kazananları gördüm sonra üstüne birde sizin tahmin ettiğiniz şey büyük ihtimal olunca dedim olabilir beklenti içine girmeye gerek yok böyle daha rahat