Çok da güzel çalışmalar.
Katılmama sebebinizi tahmin edebiliyorum fakat öyle kategoriye küsmeye gerek yok.
Güzel yarışmalar da var. Ben de her zaman 2. plana bırakarak yarışmalara katılmaya çalışırım.
Ne olaylar yaşadık, yine küsmedik

Şahsen, meslektaşınız olarak çekişmeli, hakkın yenilmediği yarışmalarda buluşmak üzere