onlinewolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 den fazla neden yayinlamamali hocam? Tbm ile mi alakali?
Çok yeni kuralları bilmiyorum önceden yasaktı
Tbm ve to çok etkileniyor ve kullanıcıyı sıkıyor.