filtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok havlaması köpeğin cinsine bağlı bir konu değil. Daha çok karakteri ile ilgili. Ben Yorkshire Terrier besliyorum.. 8 yaşında. Sadece kapı ve telefon çaldığında ben duymadıysam uyarı amaçlı hafifçe havlar... Bu evin içinde... Gezmeye çıktığımızda ise cins, tür, büyüklük gözetmeden bütün köpeklere saldırıp havlar...

namı değer küçük mafya hocam bu cinsler biliyorum bu cinsi ama apartman için çok uygun bir cins değil kuzenimde vardı ama saldırganlığını geçtim de çok havlayarak rahatsız ediyor