BirAlexDegil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fırsatçılara dar ağacı düşüneceğine, yönetenlere bir şey demeyi düşünüyor musun ? Fırsatçıların yaratılmasına sebep olan yönetime sorgulayacağın yerde utanmadan sıkılmadan fırsatçılar diyorsunuz yüz karasısınız bu memleketin. Döviz kuru uçmuş, enflasyon uçmuş alım gücüne ölmüşler bile ağlıyor hala yüzsüz yüzsüz fırsatçılar deniyor yahu arkadaş delireceğim. Faiz sebeptir enflasyon neticedir inadıyla memleketin köküne dinamidi inadına sokan adamlara tek laf etmiyorsunuz hala fırsatçı diyorsunuz. Delirtmeyin insanı az adam olun.
1.Benim adamlığımı sen sorgulayamazsın.
2. Sen benim yazdığım bütün yazıları oku ondan sonra bana hitap et.
3. Ben herhangi bir siyasi görüşlü değilim. Herhangi bir siyasi parti üyeliğimde yok ve herhangi bir siyasi partiyi savunmuyorum.
4. Siyasi konu üzerinde tartışmayı bilmiyorsan geç köşede otur bu işlere girme.