Bişey yaşadığım yok lakin iş arayanlar bölümüne her işinizi yapabilirim diye bir konu açmakla siz ne yaşıyorsunuz
İçerik girişi olur, kopy/paste işi olur bunlar için birşey bilmeye gerek yok sanırım. 1-2 örnek gösterirseniz yapabilirim diyor. Gayet normal.