ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne yaşıyorsun dostum sen
Bişey yaşadığım yok lakin iş arayanlar bölümüne her işinizi yapabilirim diye bir konu açmakla siz ne yaşıyorsunuz