Sandalye olarak Decathlon basicc aldık 195 TL imiş. 250 den düşmüş fiyatı.
Yedek olsun diye 4 tane aldık. Malum ilerleyen yıllarda fiyatlar aynı kalmayacak 😔
Kırılır vs diye fazla aldim

Şimdi masa bakiyorum