Merhaba İstanbul Fethi'nin 569. yılı kutlu olsun. 12 yaşındaki yeğenimin bugün için yazdığı şiiri aşağıya bırakıyorum. Ayrıca yazısını da okumak için aşağıdaki linke tıklayabilir ve sitede yazı altına bırakacağınız yorumlarla onu sevindirebilirsiniz.

Bağlantınızı içeren yorumlarınızı da onaylacağım.
İlgili Yazı :
https://tarihvakti.com/fethin-fatihi/
FETHİN FATİHİ
Peygamberin müjdesiyle müjdelenmek istedi,
O komutan ben olacağım, dedi ve gitti
Daha 21 yaşında koca yürekli yiğit
Düşmanların üstüne aslan gibi kükredi
Verdi mücadelesini topla, tüfekle;
Canını siper etti, yürüdü hedefine
İstanbulu alacaktı söz vermişti bir kere
Kim gelirse gelsin döner mi hiç geriye?
Ey, çağ açıp çağ kapatan padişah!
Bu millet seni unutmadı, unutturmayacak
Camiye dönüştürdüğün Ayasofyada
Ezanlar hiçbir zaman susmayacak.
Sanmayın bu nesilde hiç iş yoktur
Yeri geldiğinde hepsi de tek yürek olur
Fatihin torunlarıyız durur muyuz hiç?
Düşmanın karşısında hep beraberiz biz
Ecdadımızın kokusu var yurdumuzun her yanında
İstanbul bunların en başında
FETHİMİZ KUTLU OLSUN EY BÜYÜK SULTAN!
Buradan selamlar olsun sana koca yürekli insan.
Seda NUR ÇİL