Merhaba,

Eskişehir'de referansına güvendiğim bir işletmeye arabamı bıraktım pasta cila işlemleri uygulandı bir iki hafta sonra tabii arabayı yıkatınca ilk halinden eser kalmadı kaput kısmı komple dalgalı gözüküyor işi yapan firma ile görüşüp boşuna tartışmak istemiyorum daha önce başına bu tarz bir olay gelmiş arkadaşlarımız var mı ? sonax gibi sağlam firmalardan komple pasta cila tekrar attırsam dalgalanma problemi gider mi yada altarnetif önerileriniz varsa yardımcı olursanız sevinirim (siyah renkli araç üstelik aşırı belli oluyor)