başarı hikayesi diyebilecegim bişeyim yok heralde...çok şükür maddi sorunum olmadı bu güne kadar ama çalışmayı,para kazanmayı hep sevdim.sürekli yeni bişeyler ögrenmek için farklı farklı işlerle ugraştım.

ilk okulda tatillerde pazarda su sattım,limonata sattım.orta okulda boyacılık yaptım,simit sattım.lisede giyim dükkanında,bilgisayarcıda,internet cafede filan çalıştım.lise bittiginde yerel bi tvde kameramanlık yaptım,muhaberlik yaptım.bunların hepsinide ailemden gizli yaptım,onlar beni sokakta oynuyor sanırken ben sürekli biyerlerde çalıştım.çünkü babamın paramız var çok şükür,senin ne işin var burda diyip izin vermeyecegini biliyordum.ki en son tvden ayrılmamda bu şekilde oldu.tvde haberleri sunmamı istediler en başta,kimse ögrenmesin diye kabul etmedim ve patronlarada işte ben utanırım,yapamam filan dedim.diksiyonum iyidir,kamera korkusu,paniklime vb şeylerde yoktur zaten bende.bigün mecbur kaldım,bide dedim zaten kim görecekte tanıyacak.neyse haberleri sundum,herkeste begendi fakat komşulardan birisi görmüş ve aileme söylemiş.tabi komşular bunu güzel bişey olarak söylüyor.işte ne güzel sundu haberleri,ne zamandır çalışıyor filan diye.bizimkilerin haberi yok,şaşırmış hatda inanmamışlar buna.sonra akşam haberlerinde izlemişler,görmüşler.ben işten eve gelince ögrendim bunu ve,dedim tv kariyerimde buraya kadarmış gerçektende babamın beni gördügünde tek söyledigi şu oldu ; paraya mı ihtiyacın var?senin orda ne işin var?yarın git,ayrıl o işten...sanki kötü yola düştüm,pavyonda çalışıyorum anasını satayım ertesi gün gidip işten ayrıldım mecburen....

Bu yukarıdaki işlerin arasında/haricinde zaten 20 yıldır internerden para kazanıyorum.netden para kazanılan işlerin biçoguna girdim ve az yada çok hepsindede kazandım/kar ettim çok şükür.aklıma yatmayan,ilgimi çekmeyen hiçbi işe girmedim,ne kadar çok para kazandırırsa kazandırsın.herkes xden para kazanıyor,bende o işe gireyim demedim yani.

mesela yabancı bloglarda yöneticilik yaptım,içerik girişi yaptım.3 kuruş para gelse sevinirdim.düşük kazançlı işlerdi bunlar...şuan hatırlamadıgım bi sürü farklı iş yaptım netde ve çogu küçük kazançlar oldu.sonra rapidshare,hotfile gibi siteleri biçok arkadaş hatırlar mesela.onlardan,dailymotiondan,youtubedan ve tabiki adsense/web sitelerinden güzel paralar kazandım.

ünide bu son saydıklarım sayesinde çok güzel zaman geçirdik kardeşimle.gezdik,tozduk,eglendik,ilk yılımda ben her hafta kıbrıstaki arkadaşların yanına gidip gelirdim.konsere giderdik,tiyatroya giderdik filan.üni bitince memlekete döndük,küçük kardeşim üniye gitti ve para harcama işini ona devrettik.ben bu arada askerligi hallettim,bedelli yaptım.o zaman 10 günlük kazancımdan filan daha düşüktü bedelli ücreti ve gitmek bana mantıksız geldi.sonra benim dişlerde sorun vardı,gittim hepsini zirkon kaplama yaptırdım...babamdan istesem tabiki o da verirdi askerlik ve diş için bu paraları ama para senin olunca harcaması kolay oluyor.ne olursa olsun babadan istemek zoruna gidiyor insanın bence.

Sözün kısası mecbur olmadıgım halde hep çalıştım,yeni şeyler ögrenmeyi sevdim,asla sabırsız olmadım.özellikle bizim işlerde gördügüm en büyük sorun bu,bi işe başladıgında arkadaşların çogu hemen çok para kazanayım derdinde.sabredemiyorlar ve para hemen gelmezse yapamıyorum diyip vazgeçiyorlar.bana göre para kazandırmayan bi iş yoktur.ben,girdigim her işten paramı kazandım.girdiginiz her iş sizi zengin etmeye bilir ama en azından zarar etmezsiniz.ediyorsanız biyerlerde bi hata yapmışsınızdır....gerçekten sıkılmayacagınız bi iş bulup,emek verince,sabredince para her türlü geliyor.tabi yatırım yapacak ne kadar paranız varsa bu işler o kadar kolaylaşıyor.