Maaşlı çalışan bir muhasebe personeli iken sosyal medyada sayfa büyüterek başladım, son 2 yıldır profesyonel olarak internetten geçiniyorum. Hayatım boyunca hep borçlu yaşayabiliyordum, son 5 yıldır internetten kazandığım sayesinde borçsuz yaşıyorum. 40 yaşıma kadar bisikletim dahi olmamıştı, önceki yıl araba aldım. Kısmet olursa seneye de ev almayı düşünüyorum.
Şimdi bu yorumlardan sonra DM'den "hangi sektördesin, siten hangisi, sayfaların hangisi, şunu nasıl yapıyorsun, bunu nasıl yapıyorsun" diye mesaj gelmesin lütfen arkadaşlar. Burada motivasyona ihtiyacı olan arkadaşlarla deneyim paylaşmak amaçlı yazdım.