Berat58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun yanına dişi almanın zamanı gelmiş sanırım hocam
Geldi de nasıl olacak bilmiyorum. Biz kuşu çok ufakken aldık, yeni bir kuş alınca bize alışır mı alışmaz mı bilmiyorum hem de bir kuş daha olursa bizim yanımıza uğramaz diyerek evdekiler pek istemiyor.