alpereneksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayıptır sorması ailesi olan kediyi neden aldınız ya da ailesiyle birlikte neden almadınız?
ailesiyle 2ay geçirdi hocam ayrılma vaktiydi doğalarında var bu?