lavanta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam, kişisel blog web sitelerim için Astra kullanıyorum. Lisans ücreti düşük olduğu için ve çok fazla demo sunduğu için işimi kolaylaştırıyor.
Generate Press'ten sonra en ucuz ve genel olarak yüksek tema haznesine sahip olması ile Astra gerçekten hoş bir tema