Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim zamanımızda ayakkabı yoktu, onlar getirdiler.
Ne diyorsunuz hocam. KURTULUŞ SAVAŞINDA AYAKKABILARINI BAĞIŞLADILAR BU KARDEŞLERİMİZ BE!!! Çarıkla gezdiler!!