Merhabalar

Odamda çizim yapıyordum... herkesin ziline bastılar ama açmadım... daha sonra bi bakayım dedim kim bu basan diye...
merdivenin boşluğundan baktım esmer tenli birisi yüzü görünmüyor... kimsiniz diye bağırdım cevap vermedi, bir daha bağırdım, söylersem olmaz dedi... ama konuşma tarzı çok farklıydı Türk değildi yani... daha sonra dairelerin orayı gezdi ve geri geldi. bizim akrabanın kapısına tıkladı... bekle geliyorum dedim merdivenden inene kadar kaçtı ve indiğimde akrabanın kapısının önüne ayakkabıları bırakmış diğer dairelerin ayakkabılarını almış... kesinlikle yabancı uyrukluydu... akraba şehir dışında iyi ki çıkıp baktım... ne hale geldik ya

ÖNEMLİ: Az çok yabancı uyruklu dememin sebebini anlamışsınızdır. Kurallar gereği üyeleri nefrete sürüklememek adına böyle belirttim. çünkü forum yetkilileri de yasalarımıza göre hareket etmek zorundalar.