Elinde luna olanlar lunc olarak devam edecek borsalar ad değişikliği yapacak sadece eksilme fazla verilen orana göre yapılacak lunc değerine göre yani
Hocam peki bu yeni coin ne zaman gelecek bilginiz var mı? Neredeyse tüm param luna da ve hiç birini kullanamıyorum.