Sadece domain ile iş bitse neler neler olurdu o domaini değerlendiren onun arkasında yapılacak iştir bence, iş kaliteli olmadıktan sonra kimse dönüp bakmaz. Basit bir alan adını bile bir marka yapabilirsiniz yeterki işinizi iyi yapın.