nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. 22 dolara kadar indi. 15 dolara alım emri koydum. Alırsa alır almazsa sağlık olsun.
Ne yazık ki zararla stopladım çünkü gidişat çok kötü. 10$’ın altına bile gelebilir.