Markamı hem şekil hem yazı şeklinde tescil ettirdim.
3 nice sınıfı aldım.

1200 TL ödedim. (yazıda istemiştim)

şimdi yayın kararı alındı 1.020 TL ödeme çıktı bu normal mi ?