Merhabalar,

Trendyol,Dolap uygulamalarında yorum botu kullanıp hesap askıya alınma gibi bir durum yaşayan var mı?

Bot kullananlar deneyimlerini paylaşırsa olumlu/olumsuz çok sevinirim.