Ben yetkiliye ulaşamadım ama siz ulaşırsanız sorar mısınız? Otopark girişine martı bağlandığı zaman oraya bağlayana bir ceza kesiyor musunuz? Yoksa biz mi dövelim arkadaşları, hayırlı olsun yeni işiniz.