güneş paneli değil bildiğin elektiriği kullandığı halde 8-10lira para ödeyen bir abimiz vardı köyde.inanmamıştım. haberlerde buna ebner birşey görünce doğru söylediğini anladım. bazı köylerde ne kadar elektirik kulalnırsan kullan 8-10lira ödüyorsun. bunun sebebini bilmiyorum ama kaçak elektirik felan değil. birşey diyorlar bunun ismine kanunen ama unuttum
hayatım köyde geçti böyle şey duymadım. Belki uzak doğuda olabilir