ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok standart bir tasarım ama güzel temiz duruyor. Bende kurumsallık fikrini uyandırdı.
Çok teşekkürler Amacımız karışıklıktan ziyade potansiyel müşterilerimizin istediği bilgiye ulaşmasını sağlamak
Eğer beğenmediğiniz kısımlar var ise not alıp revize çalışması yapmayı planlıyoruz