bende bi kurumsallık hissiyatı uyandırdı
acaba kullanıcı paneli nasıl olacak diye merak etmeyede başladım
Fena durmuyor elinize emeğinize sağlık, geliştirileceğine inanıyorum 10/10
Güzel duruyor, iyi çalışmalar hocam
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyoruz

Global çapta bir iş olduğu için biraz daha kurumsal hatlar tercih ettik