Arkadaşlar kart kayıtlı kalmış dün para çekmişler, yazdım işte daha tam 1 gün bile olmadı iade edin diye, verdikleri cevap bu, nasıl alırım bu parayı ben.
Hocam şikayetvar gibi platformlara da yazın, hem insanlar bilinclensin hem de o platformlardan yorumunuzu kaldirtmak için iade yapabiliyorlar.