tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar kart kayıtlı kalmış dün para çekmişler, yazdım işte daha tam 1 gün bile olmadı iade edin diye, verdikleri cevap bu, nasıl alırım bu parayı ben.
Öncelikle üyeliğini iptal ettir.
Sonra İlçedeki hakem heyetine başvur...