Öncelikle şunu belirtmem gerek, kavgasız gürültüsüz arkadaşlık olmaz. İnsanlar belli dönemlerde çok fazla değişebiliyorlar; yeni bir ekonomik seviyeye eriştiğinde, çevresi değiştiğinde, bir yakınını kaybettiğinde, kendine güveni kalmadığında vs. Bu yüzden her zaman sizin her zamanki bildiğiniz insanlar olmayabiliyorlar. Böyle durumlarda siz de kendinizi biraz sakınabilirsiniz. O teklif etmedikçe bir yere gitme, aramadıkça arama gibi. Bu olay duygusal ilişkilerde de işe yarar.

İnsanlar bu değişimleri aştığında yine etraflarında o her zaman arkadasında olan dostluğunu arıyor. Bu durumda alttan alabilir veya hayatınızdan uzaklaştırabilirsiniz.

Şuan pişman olduğunu düşünüyorsanız ama eğer affettiğinizde yine aynı kişi ile karşılaşırsanız, onla bir daha konuşmak istemeyeceksiniz. Akışına bırakın ve biraz zaman verin.