Kırılmak demek birisinide kırmak demek değildir. Kırıldıysanız sessizce uzaklaşmanız lazım. Küfürler etmeniz başlı başına hata zaten. Küfür ettiniz ne oldu? Suçlu duruma düştünüz. Bunun durumunda özür dilemek zorunda kalıyorsunuz.
Siz sakin kalsaydınız o kişi özür dilemek zorundaydı. Özür dileyim mi? Konusuna gelecek olursak.. O kişi bu durumda sizden özür diler miydi? Cevap evet ise özrünüzü dileyin.