Tam böyle bir çocukluk arkadaşım vardı. Sırf çocukluk arkadaşım diye beraber olalım hep dedim ama kimin umrunda.
Karşındaki insanın ADAM olması lazım önce birşeyleri anlayabilmesi için. Açık söylüyorum karaktersiz bir insanı dost edinmişsin.
Kendinden ve Allahtan başka dostun olmasın yoksa çok kaybedersin.