Ayrı firma hesabı açabilirsiniz kurumsal ile ilgisi yok. @Peace; 'in dediği gibi bir birinin konusuna yorum like vs atmazsınız konu uplamaz ve trade göndermezseniz sorun olmaz. (Ben en son yaptığımda o şekildeydi)