Merhabalar,

Toplu olarak mesaj göndermek istiyoruz,1+ milyon müşteri kaydımız mevcut. Bu elimizdeki numaralara mesaj göndererek müşteri oluşturmak hedefimiz. Sms fiyatlarını araştırdığımızda oldukça yüksek fiyatlar çıkıyor. Buna alternatif olarak whatsapp üzerinde gönderme düşüncesi doğdu. Fakat bu düşünce ne kadar sağlıklı detaylarına hakim değilim. Biraz araştırma yaptım bot program gibi yazılımlarla mesaj gönderimi yapılıyormuş. Sağlıklı bir çalışma olur ise çeşitli yazılımlar almak istiyoruz. Bu konu hakkında yardımcı olabilir misiniz.