eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8-9 ay önce xiaomi 9c 1.999 liraydı almadım şimsi 2999 belki daha fazla. ama iyiki almamaşım çok sorunlu telefon diyorlar
Yalan söylemeyeceğim ben xiomi 10 s kullanıyorum. global aldım geçtiğimiz yıl kasım falandı sanırım.hem uygun fiyatlı hemde performanslı daha bana hiç bir sıkıntı vermedi. çift hatlı 128 gb hafızası var 8 gb (yada 6 bakmam lazım) ram var suanda global ini 4k - 4.5k civarına alırsınız diye düşünüyorum. Aynı özelliklerde samsung olsa fiyatı 13-15 den aşagı vermezler.