AyberSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marka dediğin zaman sadece samsung un ismi var xiomi bana göre samsungdan daha iyi.
8-9 ay önce xiaomi 9c 1.999 liraydı almadım şimsi 2999 belki daha fazla. ama iyiki almamaşım çok sorunlu telefon diyorlar