Sizin uygulamanız ile alakalıdır. Elbette yayınlama süreci biraz daha sancılı.
Google Play uygulamayı yayınlar, sonra denetler. Bir sabah kalktığınızda tüm emeklerinizin çöp oluşunu izlersiniz. Apple en baştan denetler kolay kolay marketten kaldırmaz.
En azından Apple tarafında muhattap bulabiliyorum. Geçtiğimiz aylarda Kaliforniya dan aradılar uygulamamda bir sorun varmış onunla bir ilgilenir misiniz dediler.
Yıllar önce kapanan Google Play hesabımın niye kapandığını hala bilmiyorum. Canlı destekleri de hiçbir şey bilmiyor. Maillere verilen cevaplar saçma sapan alakasız.