Apple her geçen gün ne kadar boktan firma olduğunu bir kez daha kanıtlıyor resmen. 26 Nisandan beri yaptığım uygulamayı bir türlü yayınlayamıyorum istedikleri tüm prosedürleri yaptım webview var içinde kaldırdım düzenledim kabul etmediler. Eğer yayınlama konusunda kendine güvenen varsa ücretli şekilde destek istiyorum kafayı yemek üzereyim..