RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güvenilir banka diye birşey yoktur hükümet istesin sabah kalkınca bankada kuruş kalmaz.


Sistem olarak halkbank bile olabilir giriş yapmak o kadar gereksiz ve zor gibi kullanmayı bırakmıştım.
ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merkez Bankası yazmak isterdim : ) siz anladınız...
Atacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
250 bine kadar birikimler tüm bankalarda devlet güvencesi altında hocam,yani hiçbirinin güvenilirliği konusunda birbirinden farkı yok
okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekstra güvenilir diye bir şey yok. Hepsi aynı statüde. İsterlerse hepsine el koyar, dondurur, kapatır.

Cevaplar için teşekkür ederim.