furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız. Üzücü bir durum. Altın almak, dolardan daha mı iyidir sizce. Uzun vade de getirisi var hep. Altın alıp uzun vade de zarar eden yoktur

Hocam evet ben de altın alıp uzun vadede zarar yapanı görmedim. Ancak piyasaların ne olacağı da belli olmuyor. Eğer sabırlıyım panik satışı yapmam diyorsanız uzun vadede altın deneyebilirsiniz (ytd). Altın her zaman kağıttan daha değerlidir. Bir şekilde değerlendireceğim diyorsanız faizle falan uğraşmanızı çok önermiyorum açıkçası. Tabii para sizin karar sizin. Sizin içinize nasıl yatıyorsa