hamileleri genelde 7 aydan sonra uçağa almazlar.
her ülkenin vatandaşlık kanunu farkludır.
amerika kanada meksika orada doğan her çocuğa vatandaşlık verir.
ama avrupa ülkelerinde durum böyle değil, çoğu ülke doğumla vatandaşlık vermek için ebeveynlerden birinin o ülke vatandaşı ya da yasal oturum izni sahibi olmasını ve belli bir süre o ülkede yaşıyor olmasını ister.
yani turistik vize ile gidip çocuk yaparak her yerde vatandaşlık alınamaz.
bu geyik zenginlerin çocuklarını amerikan vatandaşı yapmak için uyguladıkları bir taktik.
ama hamileliğin son bir kaç ayımı orada geçirmek, çocuk doğduktan sonra da trans atlantik uçuş içşn bir kaç ay orada olmak gerekir.
öyle roğumdan bir iki hafta önce gidilemez.
hamileliğin son aylarının takibi doğum ve bebeğin ilk musyeneleri ve aylarca amerikada barınma yaşama malşyeti yüz bin dolar geçer muhtemelen.