Batmış biri olarak yazıyorum. Gerçekten kolay değil herkese karşı durmak ve en zoru başaramamış olmak. Yukarda ki arkadaş gibi bende esnaflık yapmak için girdim ama bizim türk milletinin en büyük sorunu yeterince araştırma yapmamak. Umarım başarılı olursunuz