Merhaba arkadaşlar. Abimin 6-7 ay sonra evladı olacak inşallah sağlıklı şekilde elimize almayı Allah nasip etsin amin . Abim şöyle bir düşüncesi var çocugu yurt dısında bir ülkede doğunca oranın vatandaşı oluyor sanırım bu konu hakkında net bilgisi olan var mı acaba? Doğuma 2 ay kala hamile kadın uçağa binebilir mi? Bir faydası olur veya olmaz çifte vatandaş olsun ıstıyor bu konuda düşünceleriniz nelerdir?